Przerabialem temat piecow. Mam piec Future Econo Cichewicza. Piec z podajnikiem, z zeliwnym palnikiem Brucer. Nowa konstrukcja bardzo mocna, z tym ze ciagle rozwijana. Nie bez wad ale co nich nie ma. Pale pelletem, choc piec nie ma w specyfikacji spalanie tego typu paliwa. Idzie calkiem dobrze, o wiele czystsze spalanie. Jak masz wlasne pole to mozesz sasiac jakas wierzbe energetyczna , przerabiac ja na pellet i bedziesz mial wlasne paliwo. choc wedlug mnie ziarno jest prostrze. I chyba najtansze. Tona ekogroszku kosztuje srednio od 700 do 800 zl. pellet od 600- 750 , pelletu idzie wiecej o okolo 20-30% ziarno najnizszej jakosci chyba cos kolo 300zl i sytuacja podobna jak z pelletem. generalnie kotly z podajnikiem na eko groszek to wielka sciema co chodzi o kulture i ekonomike pracy. ani tanio ani czysto. no ale lepiej niz w tradycyjnych. jak masz jkaies konkretne pytanie to pisz.
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
witam
Jak w temacie,piszcie co wiecie na ten temat,podsyłajcie linki.Jestem zainteresowany jakie są efekty,jakie ceny,jak to wpływa na spalanie i jak na żywotność silnika?p.s.Może ktoś wie czy ten silnik ma samo turbo czy turbinke plus kompresor,bo spotkałem się z różnymi zdaniami na ten temat.
pozdrawiamRespect All,Fear No One!
-
-
Zamieszczone przez czachus, a gdzie w W-wie takie cuda robią?
Komentarz
-
-
Przejedz sie kolego do Bielska albo do Katowic...
[ Dodano: Pon 23 Lis, 09 22:55 ]
...dodam jeszcze że jak raz zachipujesz samochód to każdy następny który zakupisz również :szeroki_usmiech to ci gwarantuje :!: Tu masz odpowiedz na pytanie czy warto.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maru 123Zamieszczone przez czachus, a gdzie w W-wie takie cuda robią?
sprobowac mozesz u masters'a
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez maciejk77Zamieszczone przez Maru 123Zamieszczone przez czachus, a gdzie w W-wie takie cuda robią?
[ Dodano: Sro 25 Lis, 09 10:33 ]
Zamieszczone przez SilentEmpireZamieszczone przez Maru 123fan napisał/a:
czy ten silnik ma samo turbo czy turbinke plus kompresor
Samo turbo.
Komentarz
-
Zamieszczone przez SilentEmpireZamieszczone przez Maru 123fan napisał/a:
czy ten silnik ma samo turbo czy turbinke plus kompresor
Samo turbo.Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Hm, pogubiłem się. Zawsze pisano o silnikach TSI, że mają i kompresor, i turbinę. Przecież w tym aucie nawet coś gwiżdze na niskich obrotach. Twierdzicie, że Audi, VW i Skoda ma silnik 1.8 TSI, każdy ma 160 PS i 250 Nm, ale w skodzie nie ma kompresora?
Przyznam, że od chwilii odbioru samochodu nie podniosłem maski. Jutro poszukam kompresora:/
Komentarz
-
-
1.4 TSI
Witam.
Jestem posiadaczem VW Golfa Plusa z silnikiem 1.4 TSI 122 KM i napewno silnik ten posiada KOMPRESOR I TURBO, turbo działa od 3500 do 7200 obr/min, z czego przynajmniej u mnie jest odcięcie gdzies czy 6500 obr/min na biegach 1-3, później pracuje do 6200 obr na 4 biegu, na piątym do 5200, a 6 bieg to już tylko 4200 obr i maksymalnie 185 km/h. Autko naprawde super się zbiera z dołu rusza z 3 biegu bez problemu, jak na taką moc to mały ścigacz, kompresor jest na 100 %.
Proszę innych użytkowników o podanie możliwości tuningu tego silniczka.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
Komentarz